Новини :: Шкіряний м'яч. Молодша вікова група
Асоціація аматорського футболу України і торгова марка "New Balance Football" стали партнерами
Віднині ця відома торгівельна марка зі США стане технічним спонсором Всеукраїнського дитячого футбольного турніру "Шкіряний м’яч" серед наймолодших, одинадцятирічних учасників змагань.
Угоду про надання ТМ "New Balance Football" статусу технічного спонсора змагань "Шкіряний м’яч" підписали і скріпили печатками перший віце-президент ААФУ Олександр Каденко і менеджер з продажу ТОВ "Старлінк Груп" Олег Шкурченко.
За словами Олександра Каденка, нині нелегко знайти партнерів, які б могли допомагати дитячому футболу: "Через скрутну фінансово-економічну ситуацію дехто припиняє співпрацю. А ось ТМ "New Balance Football" висловила бажання стати повноправною учасницею цього дитячо-футбольного дійства. Тепер офіційним м’ячем "Шкіряного м’яча" у віковій групі U11 стане шкіряна куля під назвою "NEW BALANCE FURON DAMAGE BALL" 2017 року, що виготовлена за всіма стандартами FIFA та має маркування FIFA QUALITY PRO. Крім того, команда "New Balance Football" готує юним футболістам чудові сувеніри і подарунки".
Олег Шкурченко: "Хоча ми вже співпрацюємо з багатьма професійними командами, наше пріоритетне бачення – діти, юнацький та аматорський спорт і, зокрема, футбол. Турнір "Шкіряний м’яч" відомий не лише в Україні, а й поза її межами. Тому ми залюбки погодилися стати технічним партнером таких представницьких загальнонаціональних дитячих змагань. Зі свого боку забезпечимо повну підтримку команді Федора Шпига і прагнутимемо завоювати футбольний ринок українського футболу. Якість співпраці гарантуємо!"