Новини :: Шкіряний м’яч
У "Шкіряного м'яча" - новий технічний спонсор
Асоціація аматорського футболу України і торгова марка "Seleсt" стали партнерами.
Сьогодні, 19 квітня 2016 року, в офісі ААФУ відбулося підписання угоди про співробітництво між Асоціацією та ПП "ДжастСпорт" – офіційним представником ТМ "Seleсt" в Україні. Віднині ця данська фірма стане технічним спонсором Всеукраїнського дитячого футбольного турніру "Шкіряний м’яч", що проводиться у трьох вікових групах: "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola" та "Кубок націй Данон".
Угоду про надання ТМ "Seleсt" статусу технічного спонсора змагань "Шкіряний м’яч" підписали і скріпили печатками перший віце-президент ААФУ Олександр Каденко і директор ПП "ДжастСпорт" Павло Присяжнюк.
За словами Олександра Каденка, нині нелегко знайти партнерів, які б могли допомагати дитячому футболу: "Через скрутну фінансово-економічну ситуацію дехто припиняє співпрацю. Однак знову разом з нами компанія Данон, та як завжди на висоті "Кока-Кола". І ось "ДжастСпорт" запропонував стати повноправним учасником цього дитячо-футбольного дійства. Тепер офіційним м’ячем наших змагань стане шкіряна куля під назвою "Seleсt". Крім того, команда "ДжастСпорт" готує юним футболістам чудові сувеніри і подарунки".
Павло Присяжнюк: "Хоча ми вже співпрацюємо з багатьма професійними командами, але наші пріоритети – діти, юнацький спорт і, зокрема, футбол. "Шкіряний м’яч" вже відома марка не лише в Україні, а й поза її межами. Тому ми залюбки погодилися стати технічним партнером таких представницьких загальнонаціональних дитячих змагань. Зі свого боку забезпечимо повну підтримку команді Федора Шпига і прагнутимемо завоювати футбольний ринок українського футболу. Якість співпраці гарантуємо".