Новини :: Шкіряний м’яч
Кока-Кола - спонсор "Шкіряного м'яча"
В конференц-залі Будинку футболу Федерації футболу України відбулася прес-конференція з приводу підписання довгострокової угоди між Асоціацією аматорського футболу України та компанією Кока-Кола.
У прес-конференції взяли участь президент ААФУ Федір Шпиг, президент Всеукраїнського клубу "Шкіряний мяч" Андрій Біба, віце-президент Федерації футболу України Володимир Лашкул та генеральний директор "Кока-Кола Беверіджес Україна" Марчел Мартін.
В центрі уваги присутніх був також один з найвідоміших українських футболістів Сергій Ребров. Відтепер зірковий київський динамівець буде офіційним обличчям "Шкіряного м'яча". За словами Сергія він одразу погодився на таку пропозицію: "в дитинстві, коли я робив лише перші кроки у футболі, в мене теж були футбольні кумири і якщо мій криклад буде на користь нинішнім юним футболістам, то я із задоволенням погоджуюсь".
Федір Шпиг, який був ініціатором відродження "Шкіряного м'яча" в Україні ще в 1998 році, відзначив , що за час становлення турніру вдалося збільшити кількість учасників з початкових 120 команд до теперішніх 50 000. "Шкіряний м'яч" став по-справжньому загальнонаціональним, головним дитячим турніром. Заслуга в цьому чималої кількості спонсорів та меценатів. І те, що світовий бренд Кока-Кола приєдався до цієї когорти, дозволить піднести турнір на ще вищий рівень. Наша співпраця матиме обопільну вигоду", – підкреслив президент ААФУ
В свою чергу генеральний директор "Кока-Кола Беверіджес Україна" Марчел Мартін зазначив, що його компанія долучилася до цього проекту з двох причин: "Україна завжди була багата на таланти. Достатньо згадати хоча б перемогу збірної країни на Євро-2009 серед 19-річних. Тож нам приємно робити свій внесок в пошук нових зірок "Шкіряного м'яча". З іншого боку, ми сподіваємося на те, що спільними зусиллями надихнемо молоде покоління на досягнення високих результатів та культивування активного способу життя".