Новини :: Шкіряний м’яч
Компанія SELECT Sport стане технічним спонсором фіналів «Шкіряного м'яча – Кубку Coca-Cola»!
Свою думку щодо підписання угоди висловив перший віце-президент ААФУ Олександр Каденко:
- Хочу зауважити, що ми співпрацювали з компанією SELECT ще у минулому році, тож маємо позитивний досвід. Маю надію, що і ми допомогли компанії SELECT, адже вона принесла користь не особисто нам як організації, а дітям і командам, які безпосередньо брали участь у змаганнях. Нова угода розрахована на термін до 1 серпня цього року, але, я сподіваюся, що і в подальшому ми будемо крокувати разом. Ми ще будемо зустрічатися і вести переговори стосовно наступного сезону. Маю надію, що представники данської фірми побувають на дитячих фіналах, де їм усе сподобається і у майбутньому ми більш активно співпрацюватимемо.
Після проведення минулорічного турніру і тренери, і діти були задоволені. За відгуками не було жодних нарікань на м’ячі, тому ми й вирішили продовжити співробітництво саме з SELECT. Крім того, вони запропонували найкращі умови для партнерства.
В минулому році компанія SELECT також підтримала нас у проведенні фінальної гри чемпіонату України серед аматорів. Завдяки цьому фінал отримав офіційний м’яч, який відповідає усім стандартам ФІФА. Це дозволило клубам бути в рівних умовах.
Павло Присяжнюк, директор компанії Select Sport Україна (www.select-sport.com.ua):
- Ми раді підтримати підростаюче покоління і це один із багатьох спонсорських контрактів компанії Select в українському дитячому футболі. Наша компанія завжди підтримує дитячий і аматорський футбол, бо це дуже важливі частини фундаменту футбольної піраміди. Ми віримо в успішні і тривалі стосунки з ААФУ, що будуть вигідні для обох сторін.