Новини :: Шкіряний м’яч
Команда ЗОШ № 20 м. Харкова - чемпіон "Шкіряного м'яча - Кубку Coca-Cola" U13
Сьогодні у Вишневому відбулися стикові матчі фінального турніру "Шкіряного м'яча - Кубку Coca-Cola" у віковій групі U13:
Матч за 7 місце: ЗОШ № 4 м. Вишневе – ЗОШ № 7 м. Чорноморськ – 0:4
Матч за 5 місце: ЗОШ № 19 м. Ужгород – ЗОШ с. Слобода-Шаргородська – 2:0
Матч за 3 місце: ЗОШ-інтернат м. Володимир-Волинський – ЗОШ № 11 м. Бердянськ – 1:0
Матч за 1 місце: ЗОШ № 20 м. Харків – ЗОШ № 301 м. Київ – 3:0
Таким чином, ЗОШ № 20 м. Харкова – чемпіон змагань серед 13-річних, срібло в киян, а бронза у вихованців ЗОШ-інтернату з Володимира-Волинського.
Кращими гравцями фінального турніру у кожній з команди стали:
ЗОШ № 4 м. Вишневе – Попов Андрій
ЗОШ № 7 м. Чорноморськ – Ткачук Данило
ЗОШ № 19 м. Ужгород – Бучок Віталій
ЗОШ с. Слобода-Шаргородська – Дуднік Марина
ЗОШ-інтернат м. Володимир-Волинський – Кіш Артем
ЗОШ № 11 м. Бердянськ – Удовиченко Іван
ЗОШ № 20 м. Харків – Каськов Ілля
ЗОШ № 301 м. Київ – Білько Олег
Перше місце у змаганнях з елементів техніки гри у футбол здобула також команда 20-ї школи Харкова.
Переможці у вправах:
Жонглювання – Величко Михайло (ЗОШ № 4 м. Вишневе)
Удари на дальність – Тихонов Андрій (ЗОШ № 301 м. Київ)
Удари на точність – Тихонов Андрій (ЗОШ № 301 м. Київ)
«Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola» – всеукраїнський футбольний турнір серед шкільних команд, який проводиться Асоціацією аматорського футболу України спільно з Федерацією футболу України. Ці змагання організовуються у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством молоді та спорту України і входять до програм спортивно-масових заходів українських шкіл. Турнір є спадкоємцем всесоюзних змагань із футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч», які ведуть свою історію з 1965 року. Змагання на всеукраїнському рівні знову розпочалися у 1998 році. З того часу і до сьогодні турнір очолює ветеран київського «Динамо», кращий футболіст СРСР 1966 року, заслужений майстер спорту Андрій Біба.
Просування активного способу життя серед підлітків місцевих громад є головною метою турніру та важливою складовою соціальної відповідальності Компанії Кока-Кола в Україні, вагомим внеском у розвиток громад і організацію дозвілля юних українців. Тому з 2010 року світовий бренд Coca-Cola став Титульним спонсором «Шкіряного м’яча». Співпраця триває й нині. Це дало змогу значно підвищити загальний рівень змагань, привернути до них більший інтерес учасників та глядачів. Молодь отримує чудову нагоду для самореалізації та здійснення мрій.