Новини :: Шкіряний м’яч
Представляємо фіналістів «Шкіряного м'яча – Кубку Coca-Cola» у віковій категорії U12
Вікова група U12
м. Івано-Франківськ
13-15 червня 2018 р.
Усі матчі фінального турніру відбудуться на міському стадіоні «Хет-Трик Арена», що розташований за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 128.
Місце проведення фіналу обрано не випадково! Саме з Івано-Франківська розпочався відлік Всеукраїнських фіналів, адже саме тут двадцять років тому, далекого 1998-го, відбувся перший історичний фінальний турнір відродженого в Україні «Шкіряного мʼяча».
- ЗОШ № 25 м. Луцьк
- ЗОШ № 3 м. Коростень (Житомирська область)
- ЗОШ № 35 м. Вінниця
- Гімназія № 46 м. Харків
- Олександрійський колегіум (Кіровоградської обл.)
- ЗОШ № 24 м. Херсон
- ЗОШ № 10 м. Ніжин (Чернігівська область)
- ЗОШ № 10 м. Івано-Франківськ
Розклад змагань:
13 червня: з 17 до 18.30
14 червня: з 9.30 до 13.00
15 червня: з 9.30 до 12.30
Відбірні турніри, за підсумками яких і визначились фіналісти, тривали в Луцьку, смт Смига Рівненської області, Вінниці, Кременчуці, Олександрії та Бердянську.
Представляємо фотозвіт про змагання у Вінниці:
«Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola» – всеукраїнський футбольний турнір серед шкільних команд, який проводиться Асоціацією аматорського футболу України спільно з Федерацією футболу України. Ці змагання організовуються у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством молоді та спорту України і входять до програм спортивно-масових заходів українських шкіл. Турнір є спадкоємцем всесоюзних змагань із футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч», які ведуть свою історію з 1965 року. Змагання на всеукраїнському рівні знову розпочалися у 1998 році. З того часу і до сьогодні турнір очолює ветеран київського «Динамо», кращий футболіст СРСР 1966 року, заслужений майстер спорту Андрій Біба.
Просування активного способу життя серед підлітків місцевих громад є головною метою турніру та важливою складовою соціальної відповідальності Компанії Кока-Кола в Україні, вагомим внеском у розвиток громад і організацію дозвілля юних українців. Тому з 2010 року світовий бренд Coca-Cola став Титульним спонсором «Шкіряного м’яча». Співпраця триває й нині. Це дало змогу значно підвищити загальний рівень змагань, привернути до них більший інтерес учасників та глядачів. Молодь отримує чудову нагоду для самореалізації та здійснення мрій.