Новини :: Шкіряний м’яч
Фінал "Шкіряного м'яча - Кубку Coca-Cola" U14 у Миргороді - відбулися матчі другого ігрового дня
28 серпня. Миргород. Стадіон "Старт". "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola". Фінальний турнір U14
На Полтавщині у Миргороді триває футбольне свято. Сьогодні, 28 серпня, на Всеукраїнських фінальних змаганнях з футболу "Шкіряний м’яч" – Кубок Coca-Cola" другий ігровий день. Відбулися матчі 2-го та 3-го турів:
Група А
2-й тур
Гімназія ім. Т.Г. Шевченка м. Миргород – ЗОШ № 46 м. Дніпро – 3:2
НВК № 26 м. Рівне – НВО № 1 м. Бобринець – 3:1
3-й тур
НВО № 1 м. Бобринець – гімназія ім. Т.Г. Шевченка м. Миргород – 0:1
ЗОШ № 46 м. Дніпро – НВК № 26 м. Рівне – 1:3
Підсумкова таблиця групи А
1. НВК № 26 м. Рівне – 9 очок (7:2)
2. Гімназія ім. Т.Г. Шевченка м. Миргород – 6 (4:3)
3. НВО № 1 м. Бобринець – 3 (3:5)
4. ЗОШ № 46 м. Дніпро – 0 (4:8)
Група Б
2-й тур
ЗОШ №11 м. Бердянськ – ЗОШ смт Підволочиськ – 4:0
Гімназія м. Шаргород – НВК № 3 м. Яготин – 6:3
3-й тур
НВК № 3 м. Яготин – ЗОШ №11 м. Бердянськ – 0:5
ЗОШ смт Підволочиськ – гімназія м. Шаргород – 2:0
Підсумкова таблиця групи Б
1. ЗОШ №11 м. Бердянськ – 9 очок (16:3)
2. Гімназія м. Шаргород – 3 (9:12)
3. ЗОШ смт Підволочиськ – 3 (4:7)
4.НВК № 3 м. Яготин – 3 (6:13)
Отже, завтра, 29 серпня, у Миргороді день вирішальних матчів. Відбудеться наступні зустрічі:
Матч за 7 місце: ЗОШ № 46 м. Дніпро – НВК № 3 м. Яготин
Матч за 5 місце: НВО № 1 м. Бобринець – ЗОШ смт Підволочиськ
Матч за 3 місце: Гімназія ім. Т.Г. Шевченка м. Миргород – гімназія м. Шаргород
Переможець фіналу визначиться у матчі НВК № 26 м. Рівне – ЗОШ № 11 м. Бердянськ
Початок стикових матчів завтра о 9.15.
Запрошуємо уболівальників відвідати вирішальні стикові матчі фінального турніру "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola" та підтримати юних гравців – футбольну надію України!
Просування активного способу життя серед підлітків місцевих громад є головною метою турніру та важливою складовою соціальної відповідальності Компанії Кока-Кола в Україні, вагомим внеском у розвиток громад і організацію дозвілля юних українців. Тому з 2010 року світовий бренд Coca-Cola став Титульним спонсором «Шкіряного м’яча». Співпраця триває й нині. Це дало змогу значно підвищити загальний рівень змагань, привернути до них більший інтерес учасників та глядачів. Молодь отримує чудову нагоду для самореалізації та здійснення мрій.